środa, 26 lutego 2014

Metamorfoza #4

Cześć :) Mam dla Was kolejną metamorfozę. Wykonałam ją na star10Zawsze. Oczywiście nadal możecie się zgłaszać do metamorfozy.

Strój:
Przed: W sumie wszystko kolorystycznie jet ok. Nie podoba mi się połączenie koszuli z płaszczem. Nie jestem również fanką tej torebki i tych butów.
Po: Chciałam stworzyć coś z tą narzutką. Moim zdaniem jest śliczna :* Wydaje mi się, że wszystko jest ładnie ale nie jestem w pełni zadowolona z efektu.

Makijaż:

Przed: Bardzo podoba mi się makijaż twojej doll. Niby prosty ale bardzo ładny <3
Po: Pomalowałam twoją doll w delikatne, pastelowe kolory. Efekt bardzo mi się podoba.


100 sm oraz sweter za skomentowanie poprzedniego postu otrzymuje : Alocohc
Po nagrodę zgłoś się do mnie w ciągu 24h :)

W piątek metamorfozę przejdzie : Joachimka !






1 komentarz:

  1. Żadna ze stylizacji nie powala. Żadna też szczególnie mi się nie podoba. Jednak jeśli chodzi o makijaż - obydwa są świetne i bardzo ładne :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń