sobota, 19 kwietnia 2014

Miodowe wpadki: Rajstopy

Hej! Dzisiaj pokażę Wam wpadkę z rajstopami. 


Na pierwszym obrazku (tam gdzie postawiłam "x") pokazałam, że nie powinno zakładać się rajstop i butów z odkrytymi palcami. Wygląda to śmiesznie i nieestetycznie. Na drugim obrazku po prostu to poprawiłam.

Takiej wpadki nie powinno się popełniać nawet w "realu". Według mnie, do tej stylizacji nie powinno w ogóle dodawać się rajstop, ale jest to tylko przykładowa stylizacja.

Spotykacie się z taką wpadką? Co myślicie o moim poście? :)

Pozdrawiam~star10Zawsze

5 komentarzy:

  1. Wygląda to fatalnie, bardzo tego nie lubię ;) A jeszcze tak a propos wpadek "pokażę" piszemy przez "ż" nie "rz" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Bardzo przepraszam, ale z rozpędu napisałam, a nie podkreśliło na czerwono i nie zauważyłam. Dziękuje, że mi napisałaś, bo bym o tym nawet nie wiedziała! ~star10Zawsze

      Usuń
    2. Zdarza się. Nawet najlepszym xD hehe

      Usuń