wtorek, 29 kwietnia 2014

Miodowe wpadki: torebka i jej łańcuch

Hej! Jak Wam mija wtorek? :) Mi cieżko przyzwyczaić się, po dość długim wolnym. Dzisiaj pokarzę Wam wpadkę, w której pasek wygląda dość "dziwnie". Pewnie nie możecie zrozumieć o czym mówię, więc przejdę do rzeczy. 


Jak Widać pasek "wisi" na dłoni dość "nienaturalnie". Widziałam taką wpadkę na pewnej Covergirl
i pomyślałam, że muszę ją dodać. Wydaje mi się, że dziewczyna chciała, aby ta torebka była krótsza, lecz niestety - to niemożliwe. Według mnie ta torebka jest bardzo fajna, delikatna i dobrze dopełnia całą stylizacje.

A Wy co o tej torebce myślicie? Posiadacie ją w swojej szafie? :) 

Pozdrawiam~star10Zawsze

3 komentarze:

  1. Torebka pasuje do stylizacji, a wpadka nie rzuca się w oczy aż tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki nie mam, nie jest w moim stylu. A sama wpadka dość powszechna, ogólnie często zdarzają się wpadki z źle założoną torebką.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą "torebkę", czy czymkolwiek to jest, ale nie potrafię jej z niczym połączyć ;/

    OdpowiedzUsuń