wtorek, 15 kwietnia 2014

Miodowe wpadki

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was tylko jedną wpadkę, ze względu na brak czasu. Więc przejdźmy do rzeczy.


Więc, w dzisiejszych "wpadkach" chciałam Was ostrzec, aby nie przesadzić z doborem dodatków. Może zacznijmy od stylizacji, przy której postawiłam "x". Więc, według mnie jest ona zbyt ciężka. Ta kurtka nadaje dość "rockowego" charakteru i dobór tych butów oraz tej torebki, powoduje, że stylizacja wydaje się być ciężka. Teraz przejdźmy do 2 stylizacji. Jak widać wymieniłam buty oraz torebkę i całość nabrała lekkości.

Mam wrażenie, że dawałam Wam już wpadkę na tej stylizacji lub podobnej, ale trudno. To nie dział "Stylizacje" i mogą się powtarzać, chociaż postaram się tego unikać.

Czy Wam też stylizacja 1. wydaje się bardzo ciężka? Czy lepszy efekt jest na stylizacji 2.? Skomentujcie :)
___________________
Pozdrawiam, star10Zawsze

1 komentarz:

  1. Zależy co kto lubi. Jeszcze rok temu ludzie szaleli za butami na platformie. Teraz modne są buty ze szpicami i takie lekkie jak pokazałaś

    OdpowiedzUsuń