poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Przegląd szafy: Ladypapa28

Hej! Przypadło mi prowadzić nowy dział o nazwie "Przegląd szafy". Będzie on ukazywał się w poniedziałki i soboty. Zapraszam do zgłaszania się tutaj (klik). Teraz bez zbędnego przeciągania przejdźmy do rzeczy.

Dzisiaj będziemy "przeglądać" szafę użytkowniczki Ladypapa28. (klikając na nazwę zostaniecie przeniesieni do jej apartamentu:) )


Moje ulubione rzeczy z tej listy: 
Właściwie to wszystko, ale co naj-naj-naj-najbardziej to sukienka z Royalty, Blazer z Killah, Spodnie z Killah. 


Moje ulubione rzeczy z tej listy:
Czerwona torba z DKNY, brokatowa (?) torebka z Rio, szpilki z Elle, beżowa torebka z Royalty. 

W związku z tym, że to mój pierwszy post w "Przeglądzie szafy" to mam do Was kilka pytań:
1) Czy obrazki nie są za małe?
2) Czy chcecie abym opisywała każdą rzecz (dlaczego ją wybrałam itd.)
3) Czy chcecie stylizacje z jakąś rzeczą?

Dziękuję za dotarcie do końca tego baaardzo długiego posta. Miłego dnia~star10Zawsze

1 komentarz: