piątek, 25 kwietnia 2014

Przegląd szafy: ...Marta...r

Cześć! Dzisiaj przeglądać będziemy szafę ...Marta...r, czyli właścicielki bloga. Zobaczmy co wybrałam. 

(po kliknięciu na obrazek powiększy się)

Masz bardzo dużo cenności. Ciężko mi było wybrać tylko 10 rzeczy, ponieważ postanowiłam ograniczać się do 10

 (po kliknięciu na obrazek powiększy się)

Wybrałam te naj-naj-naj rzeczy. Myślę, że dokonałam słusznego wyboru. 

Nie mogłam się oprzeć, aby nie wykonać stylizacji z Twoimi ubraniami. Masz po prostu cudowną szafę!


Stylizację utżymałam w kolorze czarnym szarym i białym. Wiem, że makijaż nie pasuje, ale stylizacja według mnie jest super!

Jak Wam się podobają rzeczy, które wybrałam? A co myślicie o stylizacji? KOMENTUJCIE.

Pozdrawiam~star10Zawsze

1 komentarz:

  1. Rzeczy są prześliczne i zapewne dokonałaś słusznego wyboru :) Stylizacja też fajna.

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń