czwartek, 17 kwietnia 2014

Sposób na gwiazdę # Adriana Lima & Anja Rubik

Witajcie , postanowiłam powrócić do ''Sposób na gwiazdę'' . Blog powoli upada , coraz mniej komentarzy , postów.
Postaram się to jak najszybciej naprawić.
Przygotowałam dla was dzisiaj dwie modelki.


Ariana Lima to brazylijska modelka i aktorka. Lima ma francuskie, portugalskie, amerykańskie i karaibskie korzenie. Od 2000 roku jeden z najpopularniejszych Aniołków Victoria's Secret. 
Osobiście uważam ,że nie wygląda na 32 lat. Jest elegancka i zarazem drapieżna. 


 

                            Tutaj możecie obejrzeć jak prezentuje się na Victoria's Secret.
 

  Drugą modelką , która dla was przygotowałam jest  Anja Rubik .Ma ona 30 lat i  możemy ją oglądać co tydzień w tvn  (Project Runway ). Urodziła się w Rzeszowie , ale pracuje w Stanach Zjednoczonych



                   Tutaj możecie obejrzeć ją , w przedstawianiu kolekcji sławnego projektanta



Wszelkie  opinie dotyczące  mojego wykonania pozostawiam wam. 
Jestem zadowolona , jednak nie uważam tego za jakieś   '' super''


A wy co myślicie o dzisiejszym poście?

Podoba wam się?


Czekam na komentarze.


Pozdrawiam ...Marta...r

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej modelce wszystko mi się podoba, iż jest wszystko dopracowane najbardziej mnie się spodobały usta :)
    Lecz druga modelka oczywiście moim zdaniem jest tak tylko podobna do Anjy Rubik na 45 % :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podobają się oba make-up'y :) Dobrze wykonane odwzorowania :)

    OdpowiedzUsuń