środa, 23 kwietnia 2014

Sposób na gwiazdę: Audrey Tautou

Cześć! Dzisiaj odwzoruję wizerunek pani Audrey Tautou - francuskiej aktorki, znanej najbardziej z tytułowiej roli w filmie "Amelia" z 2001r. 


Makijaż wykonywało się łatwo. Nie miałam zbyt wielkiego pola do popisu, jednak mam nadzieję, że Wam się podoba i jest dobrze odwzorowany.

Jak Wam się podoba? Jest podobna? Chciałabym, abyście komentowali, bo ostatnio, pod postami nie ma ani jednego komentarza. To smutne. Wiem, że jakbym dała 10sd kilku osobom z komentarzy to by było ich około 5 może nawet 10, ale niestety, jestem aktualnie spłukana, jednak chciałabym abyście komentowali, bo my nie piszemy tego, żeby było, ale abyście wyrażali swoją opinię. To przykre, że ze 100 obserwatorów, mamy tylko 3, może 4 stałych komentatorów, którzy też zniknęli. Trochę się zbytnio rozpisałam. Po porostu zachęcam do komentowania (:

Pozdrawiam, star10Zawsze

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło ;) Przyznam szczerze że podoba mi się bardziej od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszło, Twoja doll jest prawie identyczna! :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci to wyszło, makijaż delikatny i śliczny ;)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń