środa, 23 kwietnia 2014

Stylizacja.

Cześć i czołem moje kluseczki!
Jak tam środa? U mnie masakrycznie. Tak - dzisiaj egzaminy gimnazjalne. Jestem zalamana rozprawką jaka się pojawiła. Przeczuwam, że dostanę ledwo 4 punkty za nią.. Choć może i być 0 xD
Dobra, dość o sobie. Przejdźmy do stylizacji. 




Blazer - Killach | Bluzka - Archive | Spodnie - Pretty'n Love | Buty - Pretty'n love | Okulary - Special Offer

Jedyne co, zmieniłabym chyba buty. Bo jakoś mi nie pasują.

A wy co sądzicie? Podoba się Wam?

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają spodnie :P
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę egzamin w przyszłym roku, już się boję. Powodzenia jutro :)
    Stylizacja śliczna, jedyne co bym zmieniła to buty.

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Moim zdaniem buty pasują ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń