sobota, 19 kwietnia 2014

WYBÓR DNIA


Street Art Jacket | Original Future | 17 sd


Dzisiejszym wyborem dnia jest kurtka. Pochodzi ze sklepu Original Future i kosztuje 17 sd. Kurtka nie podoba mi się za bardzo, trudno będzie mi stworzyć z nią stylizację, ponieważ to nie mój styl. Gdyby nie te kolorowe wzorki to nawet, nawet. Jednak nie skuszę się na zakup.

A tak przy okazji jestem nową redaktorką tego bloga. Na stardoll jestem A.M.I.T.H.E.Y, ale będe podpisywać się poprostu AMITHEY bez kropek :) Mam nadzieje, że spodobają wam się moje metamorfozy i posty. ;)

6 komentarzy:

  1. Kurtka nie podoba mi się. Nie jest w moim stylu :)

    Witamy na blogu i życzymy miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się nie podoba. Milo Cię poznać : D Kiedy jakaś metamorfoza? Czy można się do niej zgłosić? Jeżeli tak to ja się zgłaszam bo przyda mi się jakaś zmiana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. A jak sie nazywasz na stardoll?

      Usuń
    2. tak ona dodaje w środy-piątki dzisiaj będzie lista

      Usuń
  3. Srednio mi sie podoba. Moze jak bylo by bez tych naszywek na rekawie to było by ok, ale z tym to okropne.

    OdpowiedzUsuń