piątek, 2 maja 2014

Przegląd szafy: yolanda400

Cześć! Właściwie, dzisiaj miał być przegląd CudneOczka, jednak jej szafa jest pusta, więc kolejka przepadła. Następna na liście była yolanda400 i to jej szafę będziemy dzisiaj "przeglądać". 


Na wstępie powiem, że Twoja szafa jest bardzo uboga :( Masz zaledwie, wydaje mi się, 2 strony ubrań i 2 strony dodatków. Zdziwiło mnie to, bo na stardoll jesteś od 2011r., ale może miałaś przerwę, lub coś, no nieważne, coś jednak udało mi się wybrać. 


Wybrałam, według mnie, rzeczy, z którymi najłatwiej stworzyć stylizację. Radziłabym Ci się zaopatrzyć w jakieś ubrania - nawet za starmonety, ze względu na to, że nie jesteś superstar. 

Jak Wam się podobają rzeczy, które wybrałam? Czy macie pomysł na jakąś stylizację z nimi? :) Skomentujcie, co myślicie o moim poście. 

~star10Zawsze

7 komentarzy:

  1. Te rzeczy które wybrałaś są naprawdę fajne. Łatwo stworzyć z nich stylizację, często się przydają na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy.Jednak sama konto mam bardzo długo i również nie posiadam wielu ubrań w szafie. Najbardziej mi się podoba sweterek z pretty n' love. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za przegląd :) Miałam bardzo długą przerwę, ponad 1,5 roku. Wróciłam na początku tego roku. Ubrania, które wybrałaś są jednymi z moich ulubionych :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę różowej torebki, chciałabym ją mieć. do moich ulubionych rzeczy należy torebka w kwiatki i spodnie, które sama posiadam i często używam :) sweterek również mam i jest ładny, ale ni potrafię wymyślnić z nim stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre ciekawe rzeczy, tj. kamizelka z Killah.

    Karensis

    OdpowiedzUsuń