poniedziałek, 23 czerwca 2014

Metamorfoza # yolanda400

Witajcie , zaszła mała zmiana i ja będę zajmować tym działem. Dzisiaj metamorfozie zostanie poddana yolanda400.






Przed:
Twoja twarz wygląda bardzo dziewczęco. Podoba mi się. Jednakże oczy psują tu cały efekt. Należą one do najtrudniejszych pod względem malowania. Trudno pomalować je równo i estetycznie.
Po:
Jak wspomniałam wcześniej oczy pomalować trudno. Widać to na obrazku powyżej. Nie zmieniałam ułożenia twarzy , jest ono prawidłowe. Zmieniłam kolor pomadki i włosów ( niestety brwi nie mogłam a kredki nie posiadasz , nie jest źle :D ). Nie zmieniałam fryzury , ponieważ nie jesteś superstar . A do Twojego poziomu najlepszą fryzurą jest właśnie ta. Oczy pomalowałam na fioletowo. Dodałam trochę pomarańczowego i białego w kącikach.




Przed: Stylizacja jest ładna. Odpowiednio dobrane elementy. Nie mam zastrzeżeń.
Po: Twoja szafa jest bardzo uboga. Trudno było mi cokolwiek zrobić. Nie dobrałam torby , ponieważ żadna nie pasowała :/ Nie jestem zadowolona z mojej stylizacji , zdecydowanie wolę przed.


A wy co myślicie?
Śmiało , komentujcie!


...Marta...r

2 komentarze:

  1. zgadzam się z Tobą że przed metamorfozą ubrań było lepiej ;p ale rozumiem że juz nie było nic ciekawego w szafie. A makijaż "po" jest lepszy, nie podobały mi się różowe usta "przed".

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za metamorfozę :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń