sobota, 28 czerwca 2014

Przegląd szafy: callmeshady98

Hej! Dzisiaj zajmiemy się szafą callmeshady98. Od razu chciałam powiedzieć, że masz świetną szafę. Znalazłam wiele rzeczy, które są bardzo praktyczne. Wybrałam kilka z nich, aby je tutaj pokazać.

<od góry, od lewej: it girls, cheap monday, nelly.com, callie's picks, 
riviera, versace tribute, voile, it girls, b.biou, nelly.com>

Uważam, że rzeczy, które wybrałam są praktyczne i ładne. Najbardziej podoba mi się blazer (?) z Nelly oraz torebka z Callie's Picks, ale to pewnie dlatego, że kocham biały kolor. 

Jak Wam się podobają rzeczy, które wybrałam?
Posiadacie jakieś z nich?
Które są Wasze ulubione? 

Udanego dnia, star10Zawsze

1 komentarz:

  1. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają, a szczególnie koszulka z riviery ;)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń