środa, 25 czerwca 2014

Przegląd szafy: SrebrnaBlue

Cześć! Dzisiaj zajmiemy się szafą użytkowniczki SrebrnaBlue. Od razu chciałam powiedzieć, że masz dość ubogą garderobę. To smutne, ale udało mi się coś wybrać ;)


Wybrałam rzeczy, które wydawały mi się najładniejsze i najpraktyczniejsze. Bardzo podoba mi się płaszczyk. Był on darmówką, a ja niestety go nie posiadam. Jeśli ma ktoś go na sprzedaż proszę o kontakt! 

PYTANIE: Czy mógłby mi ktoś pomóc z obróbką graficzną zdjęć, które dodaje do postów? W sensie, czy mógłby ktoś podać mi program, albo czy w paincie da się robić to ładniej, bo uważam, że te zdjęcia wyglądają tandetnie. Również proszę o kontakt.

Co myślicie o rzeczach, które wybrałam? 
Posiadacie niektóre z nich?
KOMENTUJCIE!

Przypominam, że do przeglądu można zgłosić się -->TUTAJ<--
~star10Zawsze

3 komentarze:

  1. Ten płaszcz jest nadal dostępny-jest to darmówka poprzez fb.Wpisz sobie w Google prezenty Stardoll Facebook czy coś w tym stylu-na pewno znajdziesz
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Dostałam go! Bardzo Ci dziękuję od dawna chciałam go zdobyć! ~star10Zawsze

      Usuń
  2. Nie podoba mi się torebka z Callie's picks i żółte buty, poza tym ładne rzeczy :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń