czwartek, 26 czerwca 2014

Stylizacje: Together

Cześć! Ostatnie moje stylizacje były dość eleganckie, więc postanowiłam pokazać Wam strój w stylu luźnym, powiedziałabym "street style". Rzadko na stardoll można mnie spotkać w takich stylizacjach, bo po prostu nie jest to mój styl, przynajmniej w grze. Jednak moje stylizacje tutaj powinny dopasować się do każdego gustu, więc dzisiejsza jest taka:

<kliknij na obrazek, aby powiększyć>
Okulary - LE
Plecak - Mr.
Naszyjnik - Mr.
Bluzka - It Girls
Spodnie - Killah
Pasek - It Girls
Buty - Antidote

Jak Wam się podoba? Ja jestem zadowolona.
KOMENTUJCIE!
~star10Zawsze

2 komentarze:

  1. Też nie przepadam za takim stylem, ale chyba nieźle sobie poradziłaś w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taki styl, śliczna stylizacja :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń