poniedziałek, 14 lipca 2014

Metaformozy #Callmeshady98



Witam , dzisiaj metamorfozie zostanie poddana użytkowniczka Callmeshady98. Z góry przepraszam, że Twoja doll'ka jest inna na make-up i w stylizacji. Ale zdążyłaś zmienić swoją doll'kę.

Przed: Twoja twarz wygląda cudownie ! Nie mam zastrzeżeń.
Po: Jako ,że makijaż przed był ciemny , postanowiłam zrobić coś kolorowego. 

 
Przed: Twoja stylizacji jest ciemna. Podobnie jak makijaż . Nie przypadła mi do gustu.
Po: Połączyłam biały z zielenią. Podoba mi się :D





A Wy co myślicie? 


Ps.: za tydzień metamorfoze przejdzie  Agnieszka5503

...Marta...r

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o makijaż, chyba Twoja propozycja bardziej przypadła mi do gustu. Doll wygląda świeżo, lecz przez wydłużenie rynienki nosowej trochę ją postarzałaś.
    Metamorfoza stylizacji również się moim zdaniem udała, ale wersji 'przed' nie mam niczego do zarzucenia. Obie zadbałyście o dodatki, outfity nie są nudne a kolory ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się wersja z "przed" stylizacji. Twoja jest świetna :)
    Co do makijażu, to na Twoim miejscu dałabym włosy trochę niżej :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Doll, zdecydowanie bardziej podoba mi się po metamorfozie, dużo bardziej wolę kolorowe makijaże :)
    Obie stylizacje mi się podobają, ale jednak bardziej przekonuje mnie Twoja, jest bardziej dziewczęca, a ja uwielbiam stylizacje w takim stylu.

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń