środa, 9 lipca 2014

Przegląd szafy: Carly2589

Hej! W dzisiejszym przeglądzie obejrzymy szafę Carly2589. Zaczynamy!


Kolejna świetna szafa! Tyle cudnych rzeczy... Nie wiedziałam na co się zdecydować. Nawet nie zdołałam obejrzeć całej. Zazdroszczę Ci bardzo tak wspaniałej szafy. Wybrałam rzeczy takie najlepsze z najlepszych. 

PYTANIE: Brązowa torebka ze zdjęcia jest za 0sm i pochodzi ze sklepu, którego nie znam. Czy była/jest to darmówka? Jeśli tak, to czy można ją jeszcze zrobić? Proszę o odpowiedź w komentarzu. 

Jak Wam się podobają rzeczy, które wybrałam? 
Posiadacie niektóre z nich? 
Macie pomysł na jakieś stylizacje z nimi?
KOMENTUJCIE
~star10Zawsze

5 komentarzy:

  1. Też mam tą brązową torebkę ^^
    Kiedyś można było kupić ją w Starplazie za 0sm, i kilka innych ciuchów, tyle że dla mężczyzn, ale ta torebka nadaję się dla obydwu :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuszki :) ja połączyłabym bluzkę z Elle z rurkami, czarnymi litami i kapeluszem, dodałabym od siebie jakiś naszyjnik i byłoby pięknie :D
    A i mam jedno pytanie. Jestem pierwszy raz na blogu i zainteresował mnie ten przegląd szafy, czy można się do niego jakoś zgłaszać?
    Natusia1708

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się zgłaszać w zakładce "Przegląd szafy" ;)

      Usuń
  3. Ubrania są bardzo ładne i przydatne, można z nich stworzyć wiele stylizacji :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka była darmówką zrobiłam ją rok temu :))
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń