piątek, 25 lipca 2014

Stardoll'owe talenty: KatyPerrydu56

Cześć! Dzisiaj przedstawię Wam użytkowniczkę o nazwie KatyPerrydu56. Pochodzi z Francji i dołączyła do stardoll w roku 2008. Znalazłam jej wspaniałe projekty z starDesing Fashion, starDesing Furniture oraz starDesing Hair. Były też prace ze starDesing Jewelery, lecz one nie zachwyciły mnie aż tak. Teraz pokarzę Wam kilka z tych najlepszych.


Uważam, że te projekty są świetne. Trzeba mieć wielki talent, aby wykonać coś takiego. 

A Wy co sądzicie?
Podobają Wam się jej projekty? 
KOMENTUJCIE :)

~star10Zawsze

2 komentarze:

  1. Projekty ze starDesing Fashion jak i starDesing Furniture są naprawdę ładne, jednak fryzury które wykonała nie zachwycają mnie, są raczej przeciętne. Niemniej, uważam, że zasłużyła na takie miano.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te usta na białym tle, fryzury są fajne, ale widziałam lepsze :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń