piątek, 18 lipca 2014

Stardoll'owe talenty: SwagYousra.hmdl

Cześć! Właścicielka bloga wprowadziła nowy dział i zaproponowała go mnie, na co z wielką chęcią się zgodziłam. Będziemy się tutaj zajmować użytkownikami stardoll, którzy wykonują cuda. Będę tu pokazywać talenty ludzi w stardesing hair, stardesing fashion, stardesing interior oraz stardesing jewelery. Posty ukazywać się będą w piątki. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten dział :)

Dzisiaj zwiedzając stardoll natrafiłam na użytkowniczkę SwagYousra.hmdl(po kliknięciu na nazwę zostaniesz przekierowany do jej apartamentu). Pochodzi z Algerii, ma 61 poziom i dołączyła do stardoll w 2012r. Wygrała w wielu konkursach m.in została CoverGirl. Znalazłam jej świetne projekty ze stardesing hair i postanowiłam pokazać Wam 4 z nich. 


Co o nich sądzicie? Według mnie są świetne. Moim zdaniem, zasłużyła na to wyróżnienie. 

A Wy co myślicie o jej projektach? Czy według Was zasłużyły na miano najlepszego projektu?
KOMENTUJCIE :)
~star10Zawsze

2 komentarze:

  1. Ładna i pomysłowa :) Na stardoll jest wiele takich talentów, np. wczorajsza covegirl C:

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne projekty, trzeba się chyba strasznie napracować, żeby stworzyć coś takiego :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń