niedziela, 23 lutego 2014

Przegląd Szafy #2

Hejka :) To ja Jagoda xd. Nie było mnie tu trochę... Od razu przepraszam za słabej jakości zdjęcia. Jestem na telefonie bo mam karę na komputer :'(. Od razu jeszcze przepraszam za brzydkie stylizacje i wyciągnięte ciuchy.  Dzisiaj przeglądam szafę użytkowniczki CudneOczka. Nie miałaś w szafie brzydkich ubrań, dlatego wyjęłam najbardziej przydatne :). Przeglądnięłam chyba 2 strony. Ps. Pamiętajcie że spodnie ze StarDesign (czy jakoś tak) zawsze się przydadzą! :) Wyniki rozlosowania dwóch sukienek podam jutro.








Nie odpowiadam za popękane monitory :')

3 komentarze:

  1. Ciuchy całkiem ładne. Nie podoba mi się jedynie ta żółta koszula, jak dla mnie jest okropna. Stylizacje bardzo fajnie ;)
    Monitor cały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuchy są rzeczywiście przydatne i bardzo dobrze sprawdzają się w Twoich stylizacjach :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ciuchy, i bardzo przydatne :) Najładniejsza jest żółta koszula i biały podkoszulek z Basics.

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń