niedziela, 23 lutego 2014

Sposób na gwiazdę: #part 9

Witajcie moi drodzy! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację na... margaret! Zobaczmy efekty mojej pracy. 


Od razu chciałam powiedzieć, że usta pomalowane są w programie graficznym, ponieważ nie miałam pomarańczowej pomadki, a chciałam przedstawić Wam pełen efekt ;)

A więc, jakich kosmetyków należy użyć:


Przepraszam za jakość ;/

Usta pomalowane pomadką różnią się nieco kolorem niż te, jakie przedstawiłam na zdjęciu, ponieważ są trochę ciemniejsze. 

Mam dla 1 komentarza pod tym postem 100sm. Więc zachęcam do komentowania, wyniki przestawię w następnym poście :)
Do zobaczenia! ~star10Zawsze

6 komentarzy:

  1. Wygląd doll jest bardzo dobrze odzwierciedlony, chociaż sam makijaż nie zachwyca. Mimo to, jest podobna do Margaret, więc 9 part "Sposobu na Gwiazdę" jak najbardziej można zaliczyć do udanych ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podoba mi się ta fryzura i ogólnie fajny makijaż ;*

    yolandabecool22

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna bardzo udana stylizacja. Fryzura, usta, oczy świetnie odwzorowane. Makijaż może faktycznie nie zachwyca, ale jest bardzo podobny do rzeczywistego także tutaj nie ma co krytykować Twojego wykonania, ponieważ jest ono świetne.
    Gratuluję i czekam na kolejne stylizacja
    Pozdrawiam
    Sweet0Monisia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba , jednak uważam ze margaret wyszla tu jak stara babcia :)xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż :) fajne szminka, śliczne włosy. Nawet podobna do Margaret.

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń