poniedziałek, 31 marca 2014

Sposób na gwiazdę: Emma Watson

Witam! Jak Wam minął poniedziałek? Mi dobrze, bo na szczęście mam rekolekcje :) W dzisiejszym sposobie pokarzę Wam doll przemienioną w Emmę Watson - jedną z głównych bohaterów filmowych w serii "Harry Potter". Spójrzmy jak prezentuje się ona w wersji stardoll'owej.


Jak Wam się podoba? Ja jestem zadowolona. Jestem ciekawa Waszej opinii na temat mojej pracy. 

WYNIKI "LOTERII" Z POPRZEDNIEGO POSTA: 


A więc 50sm trafia do barelina11. Wystaw coś w swoim bazzarze o tej wartości lub dodaj do swojej listy życzeń rzecz za 50sm :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia~star10Zawsze

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie odwzorowana ;) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci o wyszło :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń
  3. Doll wygląda ładnie, części twarzy są dobrze dobrane, ale nie jestem przekonana do włosów, chociaż lepszych pewnie nie ma ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń