poniedziałek, 31 marca 2014

Makijażowo / Ostry odcień blasku





                                    Z góry przepraszam za niedomalowaną rzęsę , ale nie zwróciłam
                                  uwagi . Makijaż jest nietypowy , ale z daleka jest śliczny ,
                                                        jednak trochę zbyt mocny.
                                              Przeważa w nim kolor niebieski.
                                    Ale dzisiaj pierwszy raz pomalowałam rzęsy na
                                                        inny kolor niż czarny.                                                                                                         Tak wygląda na mojej doll:


Z racji  ,że jest niedziela i mam mniej do nauki.
 Dodam posta z kolejnym makijażem na wieczór.
Myślę ,że niespodzianka też się pojawi.





                                                                                                           ...Marta...r


4 komentarze:

  1. Piękny makijaż i wykonanie też bardzo staranne :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów.. Makijaż jest jak dla mnie zbyt mocny, nie w moim stylu.
    Zestaw kolorów do mnie nie przemawia.
    Twoje poprzednie propozycje bardziej mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest świetny i bardzo ładnie się prezentuje, ale niestety nie podoba mis i w całości, w oddaleniu.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż nawet fajny, lubię wyraziste kolory :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń