sobota, 29 marca 2014

STYLIZACJOWO

Hej!
Dzisiaj mam dla was stylizacje w mieszanym stylu. Na pewno znajdziecie te ubrania w starplazie, nie jestem pewna co do butów ale można je zastąpić innymi czarnymi szpilkami lub koturnami. Ta stylizacja jest głównie za sm, tylko spodnie są za sd. :)

bluzka- Decades 89sm
stanik- Basic 19sm
spodnie- Nelly 18sd
pasek- Bizou 10sm
kurtka- It Girls 84sm
buty- Fallen Angel 80sm
---------------------------
Łączny koszt: 18sd 282sm

Mam nadzieję że się podoba. :)

3 komentarze:

  1. Stylizacja przypadła mi do gustu, często używam tej kurtki i uwielbiam prześwitujące bluzki :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też sie podoba. Najlepsze jest to że posiadam prawie wszystkie rzeczy z zestawu oprócz paska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :) podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń