niedziela, 30 marca 2014

WYBÓR DNIA


Witam wszystkich, jak Wam mija weekend ? 
Miałabym do Was prośbę, dotyczy ona wyglądu moich postów. Powinnam coś zmienić ?
Jeśli tak, co takiego ? Moglibyście mi doradzić ?
Byłabym bardzo wdzięczna.


Plum Izzy Gow | Subcouture | 30 sd



Miano dzisiejszego Wyboru Dnia otrzymała suknia pochodząca z najnowszej dostawy Subcouture. Jej koszt wynosi 30 sd i tym samym jest jednym z najdroższych ubrań tej kolekcji.
Moim zdaniem jest ładna, szczególnie pod względem wykonania i koloru, lecz uważam, że stosunkowo trudno byłoby z nią stworzyć jakiś ciekawszy Outfit. Ma również dość specyficzny krój, a jej cena do zakupu mnie niezbyt zachęca.
Jeśli jednak niektórym z Was się ona spodobała na tyle, by ja kupić, radzę się pośpieszyć. Jak pewnie wiecie, pochodzi z limitowanego sklepu i będzie jeszcze dostępna w StarPlazie przez mniej niż dobę.

Co o niej sądzicie ? Skusicie się na zakup ?
Wyraźcie swoje opinie.


4 komentarze:

  1. Sukienka średnio mi się podoba, nie zamierzam jej kupić, raczej trudno byłoby mi z nią stworzyć stylizację :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ładna, ale tak jak napisałaś jest dość trudna jeśli chodzi o skomponowanie do niej odpowiednich dodatków, cena też wysoka, także nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się. Są ładniejsze sukienki w tej kolekcji :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna, ale niestety, droga, więc nie skusiłam się na jej kupno :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń