poniedziałek, 31 marca 2014

WYBÓR DNIA


Pandy | Furry Friends | 9 SD



Okazało się, że dzisiejszym Wyborem Dnia została panda pochodząca ze sklepu Furry Friends. Można ją kupić za 9 Stardollarów.
Mimo, że suma ta nie jest duża, a do tego zwierzątko jest ładne jak i starannie wykonane, nie kupię go. Wątpię w to, żeby mi się przydało na obecną chwilę.



MAŁY KONKURS


Wylosowana osoba, która napisze swoją opinię na temat dzisiejszego Wyboru Dnia otrzyma:


Dodam jeszcze, że pytania które Wam zadałam w moim poprzednim poście, dotyczące wyglądu moich artykułów, są nadal aktualne. 



3 komentarze:

  1. Panda jest słodka i zawsze chciałam taką mieć, ale nie kupię jej, bo nie chcę wydawać na takie rzeczy sd ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. Panda jest kochana , bardzo mi się podoba. Wygląda na wesołą dodaje charakteru takiego ''dziecinnego'' . Jednak nie kupię jej , bo nie przyda mi się .

    ...Marta...r

    OdpowiedzUsuń
  3. Panda jest taka słodziutka ♥
    Jej cena nie jest zawyżona, ale wolę wydać sd na ubrania ;)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń