poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Sposób na gwiazdę # ... ?

Witam , dlaczego taka nazwa , zaraz się dowiecie. Przygotowałam dla was pewną panią.
Dzisiejszą atrakcją będzie odgadnięcie  kogo wykonałam oraz opisanie mojej pracy w kilku zdaniach.



Pierwsza osoba z prawidłową  odpowiedzią i opisem otrzyma 10 sd. Natomiast losowa osoba 20sd.


                                        Teraz przejdźmy do wyniku poprzednich 'rzeczy'




15 sd otrzymuje Alocohc  wystaw coś w bazarku  za tą kwotę lub dodaj coś do listy życzeń. Natomiast Le otrzymuje ....Yelow.... , wciągu 24 h zgłoś się do mnie.

Po nagrody zgłaszajcie się do ...Marta...r



Mam także dla was informacje.
Prowadzę pewnego bloga  eleur . Proszę  o zaobserwowanie.
Każdy kto zaobserwuje , niech napisze do ...Marta...r , obdaruje go jakimś upominkiem.



To tyle na dzisiaj.

Zachęcam do komentowania!



Powodzenia , ...Marta...r


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Amerykańska aktorka i piosenkarka. Makijaż dość delikatny. Oczy podkreślone za pomocą tuszu oraz kredki do oczu w kolorze czarnym oraz policzki "potraktowane" różem bardzo dobrze odwzorowują prawdziwy make-up gwiazdy. Mnie osobiście bardzo się podoba :) Udana stylizacja na gwiazdę :)

      Usuń
  2. Jest to Anna Kendrick. Twoja praca bardzo mi się podoba, świetnie dobrałaś elementy twarzy, przez co Twoja dollka rzeczywiście jest bardzo podobna do Anny. Jedyne co bym zmieniła to położenie brwi - dalabym je troche niżej. Włosy też mogłyby mieć inny odcień, ale to już tylko taki drobny szczegół. Ogólnie super Ci to wyszło :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pani nazywa się Anna Kendrick. Cały sposób uważam za udany. Dobrze odwzorowałaś twarz oraz makijaż. Bardzo mi się podoba całość. Uważam, ze to jedna z Twoich najlepszych prac. Oby tak dalej!
    ~star10Zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest Anna Kendrick ^^
    Podoba mi się użyta fryzura - bardzo dobrze odzwierciedla jej włosy :) Makijaż jest zbyt mocny pod okiem w porównaniu do tego ze zdjęcia, ale za to świetnie dobrany nos. Brwi mogłyby być trochę niżej, ale ogólnie jest okej :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń