poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Stylizacja

Witajcie! Jak mija Wam poniedziałek? U mnie okej, jednak czuję że po tych świętach ostro trzeba brać się za figurę. Z resztą dzisiaj praktycznie zapomniałam że mam dodać posta i o samym fakcie - że dziś poniedziałek, więc znowu mi wybaczcie że tak późno.
Przechodzę do stylizacji. Wydaje mi się, że jest w sam raz na ten słoneczny dzień który dzisiaj miałam.W każdym razie ze stylizacji jestem zadowolona.


Bluzka - Riviera | Kurtka - Evil Panda | Spodnie - Valentino Tribute | Kopertówka - IT GIRLS | Buty - Subcoutre | Okulary - Special Offer

              Co sądzicie? Podoba się?

Piszcie opinie.


3 komentarze:

  1. Mnie się podoba ;) Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :)

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę mówić szczerze. Nic do siebie nie pasuje. Torebka, spodnie, okulary, bluzka, buty a nawet włosy... każda rzecz z innej bajki :/

    nika32123

    OdpowiedzUsuń