czwartek, 15 maja 2014

Casting na redaktora bloga

Witam po dość długiej przerwie. Już wkrótce wrócimy na stałe. Pragnę odnowić tego bloga. Aby rozwijał się tak jak na początku (luty-marzec).
Przygotowałam dla was wolne działy i wymagania.



Redaktor- miodowe wpadki
Wymagania:
- umiejętność robienia screenów;
-  podstawowa obsługa bloggera;
- systematyczność;
- umiejętność znajdywania tzw. ''wpadek''

Redaktor -wywiady
Wymagania:
- poprawna pisownia;
- podstawowa obsługa bloggera;
- systematyczność.

 Redaktor - nowości
Wymagania:

- poprawna ortografia, interpunkcja i gramatyka
- podstawowa obsługa bloggera
- umiejętność wykonywania screenów;

Redaktor - spoilery
Wymagania:
- poprawna pisownia;
- umiejętność robienia spoilerów;
- czas .

Redaktor - ukryty bazar
Wymagania:
- umiejętność wypowiadania się
- umiejętność robienia screenów i obsługi bloggera;
- posiadanie wolnego czasu i chęci.


Redaktor - hot or not
Wymagania:
- umiejętność oceniania
- umiejętność wypowiadania się
- umiejętność robienia screenów i obsługi bloggera;
- posiadanie wolnego czasu i chęci.


Redaktor -Podsumowanie tygodnia
Wymagania:
- umiejętność wypowiadania się
- umiejętność robienia screenów i obsługi bloggera;
- posiadanie wolnego czasu i chęci.

Redaktor -makijaż
Wymagania:
- umiejętność tworzenia makijażu;
- podstawowa obsługa bloggera;

Redaktor -sposób na gwiazdę
Wymagania:
- umiejętność wypowiadania się
- umiejętność robienia screenów i obsługi bloggera;
- posiadanie wolnego czasu i chęci.

Redaktor -Kto wygląda lepiej?
Wymagania:
- umiejętność wypowiadania się
- umiejętność robienia screenów i obsługi bloggera;
- posiadanie wolnego czasu i chęci.


Redaktor - stylizacje 
Wymagania:
- poprawna pisownia;
- umiejętność robienia stylizacji;
- podstawowa obsługa bloggera;
- umiejętność robienia screenów.


Redaktor - metamorfozy
Wymagania:
- umiejętność wykonywania metamorfoz
- umiejętność wypowiadania się
- umiejętność robienia screenów i obsługi bloggera;
- posiadanie wolnego czasu i chęci.

Na zgłoszenia czekamy do 5 czerwca
Edit:  15 czerwca

8 komentarzy:

  1. zastanowię się nad zgłoszeniem do metamorfoz

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam o metamorfozach.

    Pozdrawiam.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się na redaktorkę ds stylizacji.
    Nazywam się Laura mam już niedługo 14 lat. Interesuje się muzyką( śpiewam), modą,fotografią,zwierzętami i zjawiskami paranormalnymi,Mam doświadczenie z bloggerem,pisałam na jednym blogu o stardoll i również mam własny o modzie i fotografi artystycznej.

    A tu pare moich stylizacjii........
    http://www.bankfotek.pl/view/1727745
    http://www.bankfotek.pl/view/1727747
    http://www.bankfotek.pl/view/1727748
    http://www.bankfotek.pl/view/1727751

    mam nadzieję że pozytywnie rozpatrzycie moje zgłoszenie

    kante666

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Chciałabym zgłosić się na redaktorkę ds. makijaże. Jestem Patrycja, mam rocznikowo 13 lat. Jestem wrażliwą dziewczyną, która lubi tworzyć makijaże. Tym tez chciałabym się zajmować na Twoim blogu - makijażami. Bloggerem umiem się obsługiwać.
    Oto przykładowe moje makijaże:
    http://bankfotek.pl/view/1732354

    Pozdrawiam Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym dodać makijaży:

      http://bankfotek.pl/view/1733167
      http://bankfotek.pl/view/1733168

      Usuń
  5. Hej, chciałabym się zgłosić na redaktorkę od metamorfoz lub od kto wygląda lepiej. Stardol posiadam od 3 lat. Mój nick AdkaBlack.Mam14 lat' jestem kreatywna i odpowiedzialna. Dobrze posłujuje się bloggerem i grafiką. Pisałam własnego bloga, ale mi nie wyszło. Dzięki za przeczytanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Chciała bym się zgłosić do redaktorki od "Kto wygląda lepiej?". Mam umiejętność robienia screenów i ich przycinania. Teraz coś o sobie...
    Mam na imię Zuzia i mam 13 lat. Na Stardoll kryje się pod nickiem zuzka2731D i mam 41 poziom Interesuję się modą, lubię tańczyć i słuchać muzyki. Nie mam problemów z ortografią i wypowiadaniem się. Mam doświadczenie w pisaniu na blogach. Pisałam już na wielu, ale obecnie piszę na trzech. :)
    Pozdrawiam zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń