piątek, 30 maja 2014

Ogłoszenie części redaktorek. + Mała informacja.

No więc blog nie wraca 6 czerwca lecz 15 , więc wszystkie redaktorki prosze o przelozenie terminu. Z góry przepraszam za problemy.


No redaktorek dostały się takze:( poszukujemy dalej..)
 (Makijaże)
Sylwia5278  - proszę byś podała w których dniach chcesz dodawać posty ( wtorek , piątek , sobota) oczywiście wolałabym ,abys pisała we wszystkie . Ponieważ zachwyciłaś mnie swoją kreatywnością. Proszę abyś pod tym postem napisała swoja nazwę. Informaja: gdy juz zostaniesz dodana normalnie funkcjonować będziesz mogła od 15 czerwca  (czwartek ) ale ty np będziesz dodawac posty  w inne dni , to od tego 15 w twój termin. :)

(Metamorfozy)
AdkaBlack- podobnie jak kolezanka napisz dni w które będziesz chciała dodawać posty , (oczywiście jak najwięcej bym chciała , ale to od ciebie zależy) ( poniedziałek , środa) . Reszta mysle ,że tak samo.


(Kto wygląda lepiej?)
zuzka2731D- wszystko tak samo .. ( wtorek , czwartek)




Serdecznie pozdrawiam  .



Mam także małą informacje:

Kiedy na blogu zawita 150 obserwator ,będzie loteria, więc zachęcam do zapraszania znajomych , przyjaciół do obserwacji ,:)


4 komentarze:

  1. Sylwia5278
    mail: Ssylwia5278@gmail.com ( tak 2 razy s )
    Posty mogę dodawać w poniedziałki, środy, piątki, soboty i niedziele
    A i chyba masz pomyłkę bo 15 czerwca to nie czwartek tylko niedziela ( mam tę datę w głowie bo urodziłam się sama 14 czerwca. )

    PS. Dodatkowe informacje podam na priv ( jeżeli chcesz )

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam do współpracy oraz dodałam do Planu Tygodnia. ;) Prosze byś pracę zaczęła po 15 czerwca ;)

      Usuń
  2. Dziękuje :*
    Mój g-mail to :
    zuzannapiotrowiak@gmail.com
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam do współpracy oraz dodałam do Planu Tygodnia. ;) Prosze byś pracę zaczęła po 15 czerwca ;)

      Usuń